Австралійські вчені встановили критичну межу споживання кави, перевищення якої може негативно позначитися на здоров’ї серця. Згідно з масштабним дослідженням Університету Південної Австралії, ризик серцево-судинних захворювань значно зростає у тих, хто випиває понад шість чашок кави на день.
У дослідженні взяли участь понад 347 тисяч осіб віком від 37 до 73 років. Учені порівнювали звички споживання кави з показниками стану серцево-судинної системи.
Результати показали: у тих, хто перевищує позначку в шість чашок кави щодня, ризик серцевих захворювань зростає на 22%. Надмірне споживання кофеїну може призводити до підвищення тиску, порушень серцевого ритму та інших ускладнень.
Водночас помірне вживання кави (1–2 чашки на день) не лише безпечне, але й може мати позитивний вплив — зокрема, покращення когнітивних функцій, метаболізму та настрою.
Дослідники наголошують: важливо дотримуватись балансу, особливо людям із хронічними захворюваннями або чутливістю до кофеїну. Якщо ж виникають серцебиття або тиск — варто зменшити дозу або перейти на безкофеїнові альтернативи.

Київська обласна прокуратура передала до суду обвинувальний акт проти лікаря-хірурга, який працював позаштатником у складі військово-лікарської комісії (ВЛК) у місті Біла Церква. Медика обвинувачують у зловживанні впливом — за частиною 3 статті 369-2 Кримінального кодексу України. За даними слідства, хірург пообіцяв військовозобов’язаному внести до медичної документації неправдиві відомості щодо стану здоров’я та вплинути на голову […]

Співробітники Державного бюро розслідувань спільно з Службою безпеки України та внутрішньою безпекою Державної прикордонної служби затримали заступника начальника одного з відділів правоохоронного органу Івано-Франківської області. Його підозрюють у систематичному продажі закритих даних з державних реєстрів. За даними ДБР, посадовець регулярно передавав за гроші конфіденційну інформацію, зокрема щодо розшуку осіб, обмежень на виїзд за кордон та […]